אהובים-יקרים, לכל שנה לועזית חדשה סגולה משלה, חותם תדרי ייחודי המתבטא בשלושה רבדים הכרוכים זה בזה, בכדי להיות בהולמות לאנרגיות של השנה אשר בפתח, למצות באופן מיטבי את ההזדמנויות לשגשוג וצמיחה אשר היא נושאת באמתחתה, ברצוננו להאיר שלושה היבטים מהותיים אלה:
האתגר ההתפתחותי המרכזי ב- 2024
הצ'אקרה הדומיננטית ב- 2024
ישות/ קבוצת האור אשר ניצבת בחוד החנית של ההובלה ב- 2024
אהובים-יקרים, ה-מִסְפָּרִים צליל הגייה מְסַפְּרִים את רזי היקום את התהליכים הקוסמים והמגמות האבולוציוניות העכשוויות על כן, רוצים אנו לבאר את צופן 2024 :
20 – עשרים צליל הגייה אש ירים
2 -הספרה 2 באמצע מסמלת מיזוג הזכרי עם הנקבי לכדי שלמות הרמונית
4 -הספרה 4 כנגד ארבעת יסודות הבניין מסמלת בית
מכאן, שהאתגר ההתפתחותי של 2024 הנו התעלות / התפתחות רוחניתאשר עיקרה מיזוג של הזכרי והנקבי שבכם, המפתח לחיים שלמים והרמוניים, יציבים ובטוחים שכן, הערך הנומרולוגי של 2024 הנו 8 (2+0+2+4 ), השמונה במנח האופקי מסמל איחוד בין הזכרי לנקבי, ובמנח האנכי את האיחוד בין רוח לחומר הוא מימוש חזון הנשמה על האדמה.
אהובים-יקרים, האדם המואר נמצא במקום של שלמות פנימית המהווה ביטוי נעלה והרמוני של הגיאומטריה המקודשת הקרויה " המעגל והנקודה במרכז " משמע, באדם זה מתקיימת האיכות הזכרית של הנקודה היא הציר אותו עמוד שידרה מוסרי אשר מושתת על חוקי האור האוניברסליים הנצחיים, בתמצית עשרת הדיברות אשר בתורת משה בסיכול אותיות תורת השם בו בעת, אדם זה מחובר לאיכות הנקבית של המעגל היא התנועה המתמדת, הפתיחות לסגל דרכים חדשות, לנוע אל החדש מתוך קשב פנימי תשומת לב לסימני הרוח, לאותן הנחיות המתקבלות ממקורות האור העליונים בהולמות ליעד ההתפתחותי העכשווי בפלנטת ארץ אשר הנו יישוב כל הזנבות בבחינת אותם חוזים רוחניים וחתימות נשמתיות מיחידות חיים קודמות אשר טרם יישמתם, במטרה להגיע לעידן החדש אשר בפתח ערוכים ובשלים, נקיים ממשקעים רגשיים ומטענים קארמתיים.
אהובים-יקרים, סוגים שונים של פחד אשר מקורם במערכות אמונה ותפיסות ישנות תת הכרתיות מסיטים אתכם מהנתיב הייעודי מרחיקים אתכם מחזון הנשמה. כיוון, שצ'אקרת הגרון אמונה על פרשנויות, אמונות ותפיסות מודעות ולא מודעות היא ניצבת במרכזה של השנה הקרובה. זאת ועוד, צופן גרון הנו שורש גו"ר אשר מובנו פחד, וגם גּוֹרֶן שפירושו מחסן לאחסון תבואה המסמל חיים של ביטחון ושגשוג. בגורן בועז פורס חסותו על רות, גואל אותה מגורל של אלמנה עניה וערירית: "וַתֵּרֶד הַגֹּרֶן וַתַּעַשׂ כְּכֹל אֲשֶׁר צִוַּתָּה חֲמוֹתָהּ, וַיֹּאכַל בֹּעַז וַיֵּשְׁתְּ וַיִּיטַב לִבּוֹ וַיָּבֹא לִשְׁכַּב בִּקְצֵה הָעֲרֵמָה וַתָּבֹא בַלָּט וַתְּגַל מַרְגְּלֹתָיו וַתִּשְׁכָּב, וַיְהִי בַּחֲצִי הַלַּיְלָה וַיֶּחֱרַד הָאִישׁ וַיִּלָּפֵת וְהִנֵּה אִשָּׁה שֹׁכֶבֶת מַרְגְּלֹתָיו, וַיֹּאמֶר מִי אָתְּ וַתֹּאמֶר אָנֹכִי רוּת אֲמָתֶךָ וּפָרַשְׂתָּ כְנָפֶךָ עַל אֲמָתְךָ כִּי גֹאֵל אָתָּה, וַיֹּאמֶר בְּרוּכָה אַתְּ לַיהוָה בִּתִּי הֵיטַבְתְּ חַסְדֵּךְ הָאַחֲרוֹן מִן הָרִאשׁוֹן לְבִלְתִּי לֶכֶת אַחֲרֵי הַבַּחוּרִים אִם דַּל וְאִם עָשִׁיר, וְעַתָּה בִּתִּי אַל תִּירְאִי כֹּל אֲשֶׁר תֹּאמְרִי אֶעֱשֶׂה לָּךְ כִּי יוֹדֵעַ כָּל שַׁעַר עַמִּי כִּי אֵשֶׁת חַיִל אָתְּ " ( מגילת רות ג', ו' – י"א ).
אהובים-יקרים, בועז הלוא הוא גלגול נשמתי ישיר של יעקב אבינו מייצג את העיקרון הזכרי של שמירה על ערכים ומוסר, דבקות במורשת הרוחנית: " וּלְנָעֳמִי מידע (מוֹדָע) לְאִישָׁהּ אִישׁ גִּבּוֹר חַיִל מִמִּשְׁפַּחַת אֱלִימֶלֶךְ וּשְׁמוֹ בֹּעַז … וְהִנֵּה בֹעַז בָּא מִבֵּית לֶחֶם וַיֹּאמֶר לַקּוֹצְרִים יְהוָה עִמָּכֶם וַיֹּאמְרוּ לוֹ יְבָרֶכְךָ יְהוָה " ( מגילת רות ב', א' – ד' ). מנגד, רות הלוא היא גלגול נשמתי ישיר של יוסף הצדיק מסמלת את העיקרון הנקבי של משיכה אחר הלב, היענות לצו השעה לקריאה הנשמתית לוותר על העולם המוכר הישן לטובת תנועה אל החדש הלא נודע: "וַתֹּאמֶר רוּת אַל תִּפְגְּעִי בִי לְעָזְבֵךְ לָשׁוּב מֵאַחֲרָיִךְ כִּי אֶל אֲשֶׁר תֵּלְכִי אֵלֵךְ וּבַאֲשֶׁר תָּלִינִי אָלִין עַמֵּךְ עַמִּי וֵאלֹהַיִךְ אֱלֹהָי, בַּאֲשֶׁר תָּמוּתִי אָמוּת וְשָׁם אֶקָּבֵר כֹּה יַעֲשֶׂה יְהוָה לִי וְכֹה יוֹסִיף כִּי הַמָּוֶת יַפְרִיד בֵּינִי וּבֵינֵךְ " ( מגילת רות א', ט"ז – י"ז ).
אהובים-יקרים, המפגש הקארמתי המחודש בין בועז לרות בבחינת מודל לשותפות הרמונית בין הזכרי לנקבי, אשר מובילם לגורל של ברכה והגשמת החזון הרוחני הוא כינון משפחת המלוכה בישראל, בתפקיד הסבא והסבתא רבא של המלך דוד: " וַיִּקַּח בֹּעַז אֶת רוּת וַתְּהִי לוֹ לְאִשָּׁה וַיָּבֹא אֵלֶיהָ וַיִּתֵּן יְהוָה לָהּ הֵרָיוֹן וַתֵּלֶד בֵּן, וַתֹּאמַרְנָה הַנָּשִׁים אֶל נָעֳמִי בָּרוּךְ יְהוָה אֲשֶׁר לֹא הִשְׁבִּית לָךְ גֹּאֵל הַיּוֹם וְיִקָּרֵא שְׁמוֹ בְּיִשְׂרָאֵל, וְהָיָה לָךְ לְמֵשִׁיב נֶפֶשׁ וּלְכַלְכֵּל אֶת שֵׂיבָתֵךְ כִּי כַלָּתֵךְ אֲשֶׁר אֲהֵבַתֶךְ יְלָדַתּוּ אֲשֶׁר הִיא טוֹבָה לָךְ מִשִּׁבְעָה בָּנִים, וַתִּקַּח נָעֳמִי אֶת הַיֶּלֶד וַתְּשִׁתֵהוּ בְחֵיקָהּ וַתְּהִי לוֹ לְאֹמֶנֶת, וַתִּקְרֶאנָה לוֹ הַשְּׁכֵנוֹת שֵׁם לֵאמֹר יֻלַּד בֵּן לְנָעֳמִי וַתִּקְרֶאנָה שְׁמוֹ עוֹבֵד הוּא אֲבִי יִשַׁי אֲבִי דָוִד " ( מגילת רות ד', י"ג – י"ז ).
אהובים-יקרים, כאמור 2024 הנה בסימן הספרה 8, השמונה האנכי עם עיגול עליון קטן ועיגול תחתון גדול בדמות אישה בהריון מהווה את הריתמוס התדרי שלנו אחוות האור לפיכך, ביחד עם ההיררכיה העליונה מטטרון ומורה האנושות משה רבנו הננו נצבים בחוד החנית של ההובלה בשנה הקרובה.
אהובים-יקרים, שלושת המאסטרים של האנושות- משה רבנו, אהרון הכהן ומרים הנביאה יחד הנהיגו את הגאולה ממצרים, עלייכם לדעת כי באלה הימים שוקדים אנו במרץ רב על מימוש חזון ההיררכיות האלוהיות לזמן רב חסד והרה גורל זה של ימות המשיח וחילופי העידנים אשר מהותו התגלמות פירמידת האור הלוא היא הנהגת אור משולשת, והרי צופן מגילת רות הנו בסיכול אותיות צליל הגייה גימל רוטט.
בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם במשיכת הלב לסימני הרוח וקריאות הנשמה פן תיוותרו מאחור, לו יהי