עריכה חדשה : 10 ספטמבר, 2024
אהובים- יקרים, אחד הציוויים המופיעים בפרשת כי תצא הנו: " לֹא יִהְיֶה כְלִי גֶבֶר עַל אִשָּׁה וְלֹא יִלְבַּשׁ גֶּבֶר שִׂמְלַת אִשָּׁה כִּי תוֹעֲבַת ה' אֱלֹהֶיךָ כָּל עֹשֵׂה אֵלֶּה " ( דברים, כ"ב, ה' ), לאורך העידן שמסתיים פסוק זה פורש על דרך הפשט לפיכך, התקבעו מסקנות שגויות על פיהן חל כביכול איסור על האישה לשאת כלי נשק המכונה גם כְּלִי זַיִן וללבוש מכנסיים וכן, על הגבר חל איסור ללבוש שמלה. בהולמות לטבע הזמן העכשווי של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנים, ברצוננו להסיר המעטה ולהאיר את המשמעות האמיתית הנכונה של הפסוק.
אהובים-יקרים, בנושאים אינטימיים שבינו לבינה כתבי הקודש נוקטים בלשון מרומזת במקום מפורשת לפיכך, " כלי גבר " אין הכוונה לכלי נשק כי אם לאביזר המדמה איבר מין זכרי שכן, המנהגים המתועבים בעולם העתיק כללו פולחן דתי וטקסים מיניים של היפוכי תפקידים בין גבריים לנשים במהלכם, נשים עטו על עצמם אביזרים המדמים את איבר המין הזכרי וגברים התקשטו בשמלות, בדרכים פסולות ונלוזות אלה נשים וגברים בעולם העתיק הפגינו כוח ועליונות, התריסו נגד הסדר האלוקי בניסיון להשוות את מעמד בן האנוש לזה של האל. בספר המצוות הרמב"ם מנמק את האיסור בפסוק שלעיל בטענה כי לבישת בגדי המין השני נעשתה במסגרת פולחן דתי נוהג של עובדי האלילים.
אהובים-יקרים, הניסיון לגבור על הרוח על ידי שיבוש הסדר האלוקי שורשו בחטא האדם הקדמון. סוד יופיו וזוהרו של גן העדן משום, שעד לאכילה מפרי הדעת נשתמרו בו ההרמוניה והסדר האלוקי, כל חלק בגן בבחינת הצומח, החי והמאונש קיים את תפקידו בדרך זו, הביא לידי ביטוי את תרומתו הייחודית למכלול האחד השלם.
אהובים-יקרים, אדם בהיפוך אותיות צליל הגייה מדע מלשון מודע מייצג את החיבור לרוח היא המודעות העליונה ואילו, חווה מלשון חוויה מייצגת את החיבור לרגש הוא האהבה האלוהית שכן, מודעות ללא אהבה מולידה עולם קר ומנוכר, אהבה ללא מודעות מולידה עולם כאוטי ומבולבל !
אהובים-יקרים, עד לחטא הקדמון האדם הראשון היה באנרגיה הזכרית מחובר לרוח לכוח הנתינה אשר בו ואילו, חווה הייתה באנרגיה הנקבית מחוברת לרגש לכוח הקבלה אשר בה בדרך זו, אדם וחווה השלימו והפרו זה את זו אלא, שבנקודה מסוימת רגשות הקנאה, ההשוואתיות והתחרותיות אשר מקורן בעצמי הנפש הילדי הלוא הוא אישיות האגו חלחלו לחווה, גרמו לה לפרש באופן שגוי ומעוות את העובדה שנוצרה שניה ומאדם כאילו היא פחותה ממנו. תחושת הנחיתות מניעה את חווה לאכול מעץ הדעת מתוך אשליה, שעל ידי כך התפקידים יתהפכו – היא תהייה ראשונה ומעל אדם אף תשווה את מעמדה לזה של אלוהים. משמתחוור לחווה כי בעקבות האכילה מפרי הדעת איבדה מאורה, היא עושה שימוש לרעה במעמדה כבת זוגתו של אדם, ומשדלת אותו לאכול גם כן מהפרי האסור במטרה להבטיח שלא יוותר מעליה בסולם ההתפתחות כתוצאה מכך, מתחיל עידן בסימן של נפילה בתודעה, בלבול והיפוך תפקידים בין המינים.
אהובים-יקרים, עת הרת גורל זו של סיום העידן הנה בסימן של " שיבה הביתה " של כל חלק אל תפקידו ואל מהותו. אישה אינה פחותה מגבר וגבר אינו מעל האישה, גברים ונשים שווים בערכם אם כי שונים במהותם. כאשר כל מין נמצא בתפקיד שלו אזי, הגבר מסייע לאישה להתחבר לרוח שבה לחגוג את מהותה הפנימית של קבלה שמחה ואילו, האישה מסייעת לגבר להתחבר לרגש שבו לחגוג את מהותו הפנימית של נתינה שמחה באופן זה, נוצר מעגל של הזנה וצמיחה הדדיים.
אהובים-יקרים, היפוך התפקידים בין גברים לנשים הוא שורש הקשיים והשחיקה בנישואין גם אצל זוגות מן הגורל. בכדי להנות מזוגיות משביעת רצון וארוכת שנים הכרחי להימצא בתהליך של ריפוי וחניכה בהובלתנו במטרה לסייע לבן לרפא את הגבר הפצוע שבו לחגוג את מהותו האלוהית של נתינה שמחה ואילו, לבת לרפא את האישה הפצועה שבה לחגוג את מהותה האלוהית של קבלה שמחה. ריפוי הפצעים הפנימיים המגדריים הוא המפתח להשכנת שלום בין שני המינים, לכינון חברה בריאה ומשגשגת. לו יהי.